Bring it on 2015!!




Fortfarande krasslig men det blir bättre och bättre för varje dag, tack och lov.
Och idag har mitt "jävlar annamma" kommit tillbaka och kopplats ihop med mina tankar om det nya året. Jag ser tillbaka på det gånga året, tar med mig alla de otroligt bra stunderna jag haft, men allt annat får stanna där. Jag håller kvar på resorna vi gjort, middagar, fester, händelser, revyn, vänner och familj. Och framförallt stannar min nya syn på hälsa och levnad kvar, jag är stolt över att året som gott var året då jag började med löpning och sedan även yoga, att det var året jag såg mig i speglen och gjorde ett aktivt val att bli sund. Allt skit, allt helvete som drabbat mig, min älskling och våra käraste, det får stanna där på 2014. Detta året ska bli mitt år, VÅRT år! Med styrka hämtad av allt bra från förra året ska jag försöka lägga en bra grund för detta året.
Jag ska fortsätta ta tag i mig själv, kost och motion ska fortsätta ha en aktiv del i mitt liv, jag ska bemästra mitt bipolärmonster och se fram emot en trygg stabil tillvaro. Jag hoppas så att detta året är året då maken får återgå till antingen jobb eller studie, att han får göra något han trivs med ♡ och att detta är året vi får en stabil ekonomi. Och jag ska göra allt i min makt för att gå ur de delar i mitt liv som suger ut mer energi än det ger, bryta ut från trygghet och slentrialliteten, i år ska jag sträva efter mina drömmar ♡ Jag Ska.
[hänvisa gärna mig till detta inlägg när jag vacklar nästa gång,haha]

Jag ska. Vi ska. Vad ska du göra i år??
#1 - - mija:

Jag ska fira och kalasa hela året.:)
10,15,20,30,40 och 70åringar ska firas. 3 konfirmander, 2 studenter. 25 års förlovningsdag. + alla "vanliga" födelsedagr. Sen blir det väl melodifestivalfinalsfest, sommarfest(?) och kräftskiva. 4 veckors semester och kanske en Emmerdaleresa? Nånstans mitt i allt ska jag försöka jobba lite med.Känns härligt stressigt:))

Svar: haha, oj oj oj vilket år du har framför dig!! :)
Sandra Kaun