Smygstartar firandet 😊


Sätte i löshåret och körde loss på sminket. Bästa tröjan på och gjorde fint här hemma. Ikväll firar vi lilla mig som ju fyller år i morgon :-)
(Och ja - jag är fortfarande lika barnsligt glad över att fylla år)


Dukade långbord för släkten som kom (tur inte alla kunde komma, haha)
Och pyntade med flaggor. Det bjöds på smörgåsbord och sedan kaffe och kakor.
Och ja - jag ber tusen gånger om ursäkt över att det inte blev en tårta, är ledsen att jag gjorde er så uppröda 😉 
Lovar här med officiellt att jag ska göra en extra häftig och speciell tårta till nästa år ♡ 🍰🎂



[Ber om ursäkt för den dåliga kvaliten på bilden, det är Felicia som är fotografen 😉]


Och jag fick ju så fina presenter. 💖 Flera ppresentkort till Ullared [♡], ljuslyktor, en premoration på Glossybox (ska bli SÅ roligt att få testa vad alla pratar om!) Och en fin tv med inbyggd dvdspelare! (Som jag längtat efter det) 
Tack alla fina ♡ Tack för att ni kom, för presenterna ,för att ni finns ♡♡


Sen som en extra present så fick jag reda på att vi fått platser till nästa års emmerdale weekend!!! Så i mars drar vi till Leeds för en helg med bara hem till gården och glamormiddag med kändisar ♡ Så underbart och så roligt att vi fick platser 💕💕💕

#1 - - Mamma:

Ja den weekenden ser vi framemot.

Svar: Jaaaaa 😊😂😊😂😊 Tjohoo!! 😍😍
Sandra Kaun