Bubbles

 
 
 
Det känns som dagarna försvinner utan att jag vet vad dom går åt till..
Fast det händer saker.. Vi jobbar på med kontoret, idag målades insidan färdigt och i morgon kommer alla möbler som sen ska sättas ihop. Ska bli så roligt!
Sedan ska bara entren målas och fixas, sedan har jag ett eget kontor att arbeta ifrån (vilket jag längtat sååå mycket efter!) Nu måste jag bara hitta en dator med så jag faktiskt kan jobba... Hemma har jag ju våran stationära dator med det är totalt kaos att försöka jobba här. Så kontor med egen dator (som endast är till jobbrelaterade saker) kommer bli så efterlängtat! Får försöka se om jag kan hitta någon som har en gammal bärbar dator till salu eller något... Du känner ingen? 
Eftermiddagen och kvällen har gått till att sitta och försöka ragga kunder, inte det lättaste jobbet men en rolig utmaning! Att starta upp ett företag är en lång och osäker och utmanande process...
 
Men nu ska jag hålla kväll. Har sovit dåligt i många nätter nu så i natt ska jag försöka komma på rätt bana igen! Vi får hoppas ett par sömntabletter och en lång natts sömn gör att jag kommer på rätt bana igen så jag är pigg och vaken på dagarna och trött och sovandes på nätterna ;-)