Vända från något negativt

Min bil råkade idag ut för en jävla idiot som smällt sin dörr in i min bil och sedan varit så jävla feg att hen inte vågat lämna en lapp med namn och nummer.


Bucklan är inte stor, men det finns. När man har en ny bil så vill man inte ha någon buckla alls!! Så jävla irriterande.
Roligare är ju också att efterssom den fege idioten smet så kommer vi behöva stå för självrisken (så jävla idiotisk regel, får jag inbrott i bilen när den står oövervakad så behöver jag inte betala något trots att ingen vet vem som bröt sig in, men blir min bil skadad när den står oövervakad då behöver jag betala ett par tusen i självrisk!) Var fan är logiken?

God jul gott folk!



Men tack och lov hade jag en roligare kväll att se fram emot!
Syrran gav mig ett restaurangbesök i födelsedagspresent så där tillbringade vi denna fredagskväll ♡

Var så mysigt på resturangen med en mega stor buffe bestående av kinamat & mongolisk mat (bland annat) 


Lätt man äter för mycket, haha.

Gjorde dessutom en egen tolkning av Pho! Smakade helt ok om än lite skarp i smaken.

Men maten var väldigt god, personalen underbar, atmosfären mysig och det bästa sällskapet ♡

Helt enkelt en härlig födelsedagspresent.
Tack syrran ♡ Älskar dig.


Sen ligger ju hemmakväll mitt i mellan restaurangen och parkeringen så vi smet in där lite snabbt och råkade visst köpa lite lösgodis och dricka, och ett par filmer som hade rea dagen till ära 😘

#1 - - Bodil:

Vad bra att du tyckte om maten. Det var jätte kul. Älskar dig med. ❤❤❤