Ordning och reda?

Skickade barnen till skolan och slöslumrade sedan under förmiddagen. 

Vid kvart över ett åkte jag till stan och hämtade Syrran och Leah ♡

Fick en sååå fin plåtburk med mumin på med mumin-kex inuti 😘
Tusen tack ♡


Sedan åkte vi hem och hämtade de andra barnen och drog till väla. Jag är helt pank men hade ju faktiskt en del presentkort. Och presentkort tillsammans med lite rea blir en fin kombo!

Fick köpt ett par mörkblåa skor, ett linne och supersnygga ögonfransar (tänkte ha till festen) och det kostade mig inte en enda krona! Så ska shopping vara! ♡


Sedan åkte vi hemåt, dödens hungriga. Syrran drog till sin körövning och jag lagade mat. Efter lite läxläsning, lek och sedan stort tjafs vid läggning så lyckades till sist de 2 mindre barnen somna. 

Leah fick gå lite catwalk för mig och bodil när hon kom hem innan hon gick och la sig.

Och nu går vi andra och lägger oss, jag syrran och Willy. Det har varit en lång men härlig dag ♡