Tillsammans

Kom på att jag glömt dela med mig av nyårsafton här på bloggen ♡

Men såklart dukades det fint och finaste folket kom, la familia! 



Förrätt blev ost&skink-mackor. Huvudrätt fläskytterfile med potatisgratäng och sallad.
Efterrätt blev vaniljkvarg med pepparkakssmulor, bär & dubbelnougat ♡



Vi fick en sån underbar bukett ♡ Så häftig!

Sedan var det självklart dags för Grevinnan & Betjänten. 

Dessutom så fick jag använt mitt nya smycke ♡

Jag ville ha med mig farfar när vi gick in i det nya årets ♡



Gästerna fick quiza om det gågna året. B-g vann rätt överlägset 😜


Klockan tolv blev det bubbel och tittande av andras fyrverkerier ♡


Efter tolvslaget blev det ostbricka ♡ Willy fanns sig till rätta och hoppade vid ett par tillfällen upp på någon stol så han hade bra sikt 😘😜

Och så spelade vi spel och pratade hela natten lång. Har ett perfekt slut på 2017 och fantastisk start på det nya året! ♡♡♡