Att må dåligt


Mådde rätt så bra trots att temperaturen visade över 32 grader igår, trodde jag iallafall. 
Kom hem på seneftermiddagen och passade på att vila en stund på soffan med att läsa tidning. Då började jag plötsligt må dåligt. Jag blev supervarm och det försvann inte. Blev illamående och matt.
Satt ute och åt (mycket svalare ute) men fick knappt i mig något mat för jag mådde illa. 

Mådde så dåligt, slutade med att jag fick ligga i vår trasiga hängmatta ute på gräsmattan för att hålla mig sval och Robin fick hjälpa mig få i mig vätskeersättning och mer dryck.

Varken illamåendet eller mattheten släppte direkt så fick inse mig besegrad och fick ringa och sjukanmäla mig från nattens jobb (uch vad det är jobbigt!) Och sedan fick maken pyssla om mig hela kvällen... mådde verkligen så dåligt. 
Antagligen en form av vätskebrist så här i värmen?

Idag mår jag iallafall bättre och ska dricka mer och passa på att vila lite till så jag inte blir så sjuk igen för det var banne mig inte roligt!