Solsken över staden


Vi kickade igång dagen med att gå upp extra tidigt för att vara på plats och göra shrek adventuer när de öppnade kl 10. Var en mysig runda där man fick vara en smula barn någon timme 😉😋




Sedan åkte vi iväg för att hinna med Westminster Abbey (tredje gången vi prövade, haha) 
Kändes inte så jobbigt att stå i lång kö idag då äntligen solen var framme! 
Dessutom rörde kön sig hela tiden och det gick relativt fort att komma in ändå.

Var verkligen en stor och mäktig kyrka som var rolig att få se ♡



Sedan köpte vi lite mackor och kaffe och satt vid en fin gammal kyrkoruin som är bevarad som park mitt i stan, verkligen mysigt ställe att äta lunch på!




Efter det tog vi en runda till en annan Primark 😉  (kan lägga till att det inte var mitt önskemål från början, och jag var dessutom den som handlade minst av alla oss fyra,haha)

Nu - är kroppen heeeelt slut. Foglossningen har faktiskt känns rätt hyffsat idag (gör mina övningar och är noga med att gå långsamt och vila när jag kan) men nu dunkar fötterna, ajajaj... tänkt att fötter kan dunka så mycket bara av att stå & gå 🤔😉

Snart är det iallafall dags att gå ut och äta, sorgligt nog veckans sista middag i London. Känns jätte sorgligt att lämna imorgon men längtar SÅ MYCKET efter min underbara make och vår lille vovve ♡♡♡♡♡