När det inte går som man tänkt sig...


Idag gick vi in i vecka 37! Helt galet att från och med nu så anser det faktiskt helt normalt om bebis kommer! 
Enligt schemat skulle vi idag besökt barnmorskan igen, något vi alltid ser fram emot, att få ta nya prover och se så allt fortfarande är bra, få senaste kollen på mitt järnvärdet som ju varit lite svajigt, lyssna på bebis och se så han ligger rätt fortfarande. 
Men började istället dagen med att få nyheten att BM var sjuk så vi får vänta ända tills nästa vecka innan vi ska dit igen. Riktigt tråkig start på dagen. Blir inte lättare med hormoner i kroppen kan en tillägga!

Men maken peppade på, gav mig fotmassage (Har för övrigt börjat få jättesvullna fötter och nu passar nästan inga skor alls!!) Och fick mig att fortsätta dagen. 


Mestadels av dagen har dock ägnats åt vila med fötterna högt, men lyckades faktiskt med konststycket att vara lite huslig här hemma med, bakade banankaka och lagade gulasch. Inte så dåligt. Nu sitter jag med tens-apparaten och ger min rygg lite behandling och saknar min älskade make så otroligt mycket! Helt sjukt att man kan sakna någon så mycket! Men han jobbar "bara" i 3 timmar till innan han kommer hem, har vi tur så är jag fortfarande vaken då och kan få en massa kramar och pussar innan mitt sömntåg kommer ❤