Summa av kardemumma


Här bjuder jag på en bild som speglar verkligheten. Känner mig ful som stryk men står för hur läget är, för känslan är ungefär den samma. 😅🤣

Var på en underbar inflyttningsfest hos syster i går, var verkligen så roligt! Har dock inte en enda bild från festen för jag valde faktiskt att låta mobilen stanna i väskan under kvällen. Ibland är det skönt att likssom "bara vara" o gott sällskap. Men tusen tack syster för en underbar kväll, var verkligen jätte roligt ❤

Där emot var natten sedan hemsk... De senare dagarna har jag haft en smärta i mellangärdet som kommer och går.. och i natt blev den extrem. 
Jag som har svårt att sova för övrigt blev inte jätte lycklig. Mina "bra" nätter betyder ju numera att jag får sova en timme innan jag vaknar av att jag behöver vända mig och då gör det ont i bäcknet (och sista veckan har även all form av vändning i sängen betytt sammandragning med) så man vaknar och det tar tid att somna om, sen sover man en timme till innan man måste vända sig igen o.s.v 
Men i natt gjorde då mellangärdet ont (högst upp på magen, under brösten/vid revbenen) Det gjorde ont hur jag än låg och att röra sig/vända sig var lika med en smärta som gjorde så ont att jag grät. 
Så jag fick inte sovit alls..  Jag lyckades faktiskt inte få någon sömn förens runt 11.00 idag, när maken pysslat om en massa. 
Den här bilden är tagen runt 10 i morse när maken serverat mig frukost efter att han lyckats bädda upp till en ställning där jag inte hade så ont. Så där har ni en del av sanningen, där har ni hur det också kan se ut här hemma!
[Är så oerhört tacksam för maken som tålmodigt kämpar med att hitta sätt att få mig att må så bra jag kan med alla jädra krämpor som kommer]

Så livet som preggo är iiinte alltid så roligt 😢 Bebis får gärna titta ut nu, jag är mer än färdig med att ha ont! 


#1 - - Mamma:

Vi väntar också på lille bebisen. Och komihåg att du aldrig är ful.

Svar: Naw tack för de orden 😘😘
Sandra Kaun

#2 - - Bodil.:

Älskade syster. Tack själv. Du är alltid vacker. Både på insidan och utsidan. Älskar dig.

Svar: Tack syster 😘 Älskar dig med!
Sandra Kaun